content CommU2

Teksten kunnen je maken of breken

Dit geldt voor alle teksten. Elk woord dat je in de mond neemt, heeft invloed op de bezoeker, lezer of koper. Gebruik de expertise van CommU2 en beloon iedereen met eerlijke en originele informatie. Maak gebruik van de juiste profilering, een beetje neuromarketing en een boeiend verhaal om jouw bedrijf te verkopen. Geef alle woorden de aandacht, in een website, speech, bidbook, advertententie, presentatie, folder en aanbesteding. Laat de kans niet liggen.
Webteksten zijn een heel  belangrijk onderdeel van het succes van een site. Zij zijn het cement tussen jou en de klant. Word je goed gevonden? Krijgt de klant wat jij beloofd? Geef je de juiste informatie?

persoonlijke teksten

Een tekst met jouw persoonlijkheid

Elk woord zegt ons wie jij bent. Het creërt de eerste indruk. Net zoals de website een digitaal filiaal vormt, zijn teksten onderdeel van de afdeling sales & marketing. Heldere teksten maken nieuwsgierig, wekken interesse en creëren vertrouwen zodat er stappen worden gezet richting jouw bedrijf. Originele content is een uithangbord voor je bedrijf, het verkoopt. Geef je bedrijf wat het verdient: authentieke teksten. Blijf de concurrentie een stap voor met persoonlijke teksten.
Zowel voor een website, brochure, social media, profielschets, interview, bidbook, presentatie, pitch, aanbesteding en jaarverslag.

Een originele boodschap blijft plakken!

KIES EEN STRATEGIE DIE PAST

Het ontbrak bij de V & D de laatste jaren aan een treffende positionering en profilering. Je anders of beter voordoen dan je kunt waarmaken straft de klant genadeloos af. Het vertrouwde warenhuis werd een speelbal van investeerders en kreeg een zwalkend profiel. Nu na 120 jaar is V & D ter ziele. Eeuwig zonde maar als je in 2003 met een hagelwit en luxe interieur van Jan de Bouvrie komt, in 2005 de aandacht richt op de doelgroep wereldburgers en deze in 2015 verandert naar vrouwen boven de 35 jaar herkennen zelfs je trouwe klanten je niet meer.

Profilering en positionering

Onderscheidend vermogen bepaalt de positie ten opzichte van de concurrentie. Kies een positie, ken je doelgroep en het allerbelangrijkste is dat je weet hoe (potentiële) klanten aankijken tegen je product of dienst. Begin vandaag met het innemen van een positie en vertel waarom.