We willen allemaal contact hebben en maken met onze klanten. We willen regelmatig van ons laten horen op social media. Hypes en trends volgen. Snel reageren op de actualiteit of dat wat er over ons verschijnt.

 CommU2 communicatiepartner Leeuwarden

Webcare abonnement van CommU2

Voor een betere social media service. 
Houd je meer tijd over voor het echte werk.

CommU2 Friesland op Facebook

Het is al een paar jaar geleden dat ik in een KLM-vliegtuig zat en de steward hoorde zeggen dat als je snel een antwoord of een reactie wilde, een post op Facebook of Twitter genoeg was. KLM gaf de garantie om binnen binnen 24 uur te reageren. Tegenwoordig verwachten we een reactie binnen het uur. Laat geen kansen liggen!

Twitter Cecile Renard

Twitter is een uitstekend platform om snel te zien wat er leeft en waar de wereld zich over opwindt. Om daarop aan te haken als ondernemer is een adequate reactie essentieel. Gebruik die 120 tekens niet om te zenden hoe goed je bent of dat je weer een tevreden klant hebt. Niemand wil een online keukenverkoper op zijn mobiel. begin je kennis en interesse te delen!

Linked In CommU2

LinkedIn is een succesvol zakelijk platform. ICT-ers schrijven zich bijvoorbeeld massaal uit omdat ze worden overspoeld met aanbiedingen. Helaas ben ik geen ICT-er en moet ik het anders aanpakken. Ik gebruik LinkedIn voor zakelijke input en probeer mijn interesse en kennis te delen. Lukt niet altijd maar dat wat er staat is goed.