Hoe schrijf ik webcontent?

Webcontent is een eerste indruk, je krijgt één kans op doorklikken of wegklikken.
Nu het publiek je heeft gevonden zorgen tekst, toon en informatie voor een ‘call to action.’ Of niet?!

zelf tekst schrijven of CommU2?

MEER WETEN OVER WEBCONTENT EN COMMU2?

Webcontent is het meest overtuigend als een ander het schrijft.
Doe je het zelf dan ben je of te bescheiden of te borstklopperig!

webteksten schrijven

Webcontent met een boodschap.

Een website is het fundament voor zakelijk succes en een podium om op te schitteren.
Eenvoudige en heldere webteksten maken nieuwsgierig en wekken interesse. Zodra webteksten vertrouwen creëren ontstaat er betrokkenheid en de wil om verder te lezen en tot actie over te gaan.
Het flirten begint bij de website!

communicatieadvies CommU2

Kies een strategie die bij je past. 

Maak reclame voor je digitale filiaal door het inzetten van goede content, SEO en vormgeving. Met originele webcontent prijs je je bedrijf en product extra aan. Maar een treffende positionering (wie ben je, wat doet je bedrijf, sterke kanten?) maken van je bedrijf een merk. Je anders of beter voordoen, houd daarmee op, het snel afgestraft door de klant.

webteksten schrijven

Authentieke teksten

Taal verandert net zo snel als de wereld om ons heen. De taal die we gebruiken geeft ons het gevoel of we met een hip of een ouderwets bedrijf te maken hebben. Een klassieke of een antieke tent. Denk na over de taal die bij je bedrijf past! CommU2 schrijft zoals jij praat en maakt gebruik van storytelling, framing en neuromarketing.